- OOTD -

zondag, april 06, 2014

Hi, ik heb vandaag iets nieuws voor jullie. Een OOTD oftewel, een Outfit Of The Day. In dit bericht behandel ik dus de dingen die ik op een dag aan heb gehad en probeer ik je er ook mee te inspireren.





Wat heb ik aan? Ik heb natuurlijk mijn creepers aan, want ze lopen echt zóóó fijn! Voor de mensen die niet weten wat creepers zijn; het zijn sneakers met een hogere zool dan normale sneakers. Boven mijn creepers (♥) heb ik mijn roze broek van ONLY aan en yes i love it. Deze broeken zitten zo fijn, dat je bijna geen riem aan hoeft (maar ik heb het wel gedaan, straks zakt 'ie af, hihi). Wat deze broek zo leuk maakt? Die ene leuke bloemetjes, natuurlijk! Over het algemeen heb ik wel veel bloemetjesbroeken, maar bloemetjes zijn zo cute. Daarnaast heb ik mijn mooie tas van de Primark (zie mijn shoplog die binnenkort komt) en wauw; wat zit die toch lekker om mijn schouder heen. En ook naast dat is hij gewoon te mooi om te zien. Misschien ken je het gevoel wel, je kijkt naar die ene bag en ploep, lovefeelings . Dit heb ik dus ook bij deze tas. En als laatste heb ik mijn mooie jas van ..? Ik zou het echt niet meer weten, haha. Maar stiekem heeft deze ook handschoenen, maar die zou je niet zo snel bij mij zien, want ik berg hun op. Verder heeft deze jas een super leuke roze rits. Wat vinden jullie van deze outfit en wat doen jullie vandaag aan? Tell it me.
Kus, Nikita.

You Might Also Like

8 reacties

  1. Faal. Ga eerst goeie outfits leren maken voor je zoiets begint . En je hebt t over make up bij anrere dingen? Je hebt amper make up op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aangezien je Anoniem bent, ben jij zelf falend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoer kkr wijf je doet elke dag de zelfde klere aan ! leer make up op doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nikita leer goeie filmpjes make je blogt niet eens met je gratis website je edit niet eens filmpjes denk je dat je later als Mascha,Serena,Teske of Vera wordt . Stop gewoon en je bent niet een BeautybloggerxxAnoniempje uit Tiel en je doet noot make up op

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook niet en ik edit wel filmpjes maar aangezien jij daar vrij weinig over weet, kan je maar beter niet reageren :)

      Verwijderen
    2. KKR HOER JOU KKR FAMILIE HOU GWN OP MET FILMPJES MAKE, JE DOET AMPER MAKE-UP OP OMDAT JE DIE VAN RIMMEL AL DUUR VINDT OF EIGENLIJK VAN DE ACTION AL.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XXX MERVENUR EN YAGMUR S VRIENDIN EN VERWIJDER '' ASK NIKITA'' YAGMUR EN MERVENUR IS NIET JOU BFF DAT WEET JIJ NU WAARSCHIJNLIJK OOK

      Verwijderen
    3. Hahaha ik lach me hier echt kapot.

      Verwijderen
  5. verwijder gwn dat kkr filmpje die namen staan der in , en wrm verwijder je het zoiezo niet je bent niet ons vriendin dus wrm wil je het zelf niet verwijderen ik maak toch ook geen filmpje met jou naam erin

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow