Review Essence Sun Club Shimmer Bronzing Powder For Blondes.

zondag, april 20, 2014



Ook al komt de zomer in zicht, we hebben het allemaal nodig. Een mooie getinte huidje, omdat de zon ons dat maar al te weinig gunt. En voor de meiden die een natuurlijke kleur willen, is dit een goede product als je er maar niet te veel gebruik van maakt. Dit is de Sun Club Shimmer Bronzing Powder For Blondes.






De doosjes en de vorming vind ik zelf mega leuk! Op de bronzer zelf is er een meisje - als het ware - ingekrast. Soms kan je de naam niet erg goed lezen, maar het gaat nu vooral om het product zelf. Ik weet niet hoe de bronzer er voor de brunettes eruit ziet, maar ik denk wel wat donkerder. Deze bronzer ruikt hééél erg lekker!


Essence zegt dat dit alleen voor blondines is, maar als je een lichte huid hebt als iemand met zwart of bruin haar, kan dit ook. In mijn vorige alinea zei ik dat dit product erg lekker ruikt. Het heeft een beetje een lekkere zoete bloemetjesgeur, te verslavend! En wauw, dit product behoort echt tot dé budget producten. Weer een grote pluspunt.

                                           

Eindoordeel: Ik ben erg tevreden over deze bronzer! Ten eerste is hij heel erg budget (ong. €2.99), daarna ruikt hij ook lekker zoet en fris. Over dat laatste ben ik erg tevreden mee, want je hebt producten die goed aanbrengen, maar de geur bagger is. Je kan er hier 3 á 4 maandjes meedoen, denk ik. Een grote aanrader dus!






You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow