3 DAYS IN PICTURES

maandag, mei 26, 2014

Hey, het leek mij leuk om drie dagen helemaal vol te bombarderen van dingen die ik in drie dagen deed. Lijkt het je leuk? Lees meer.


Dinsdag 29 april






Dinsdag ging ik naar Duitsland en tja, vet cool! Alles is daar veel goedkoper, maar wat ik vond was alleen maar een zak vol met katoenballen in de drogisterij.


Dat mag de hoop niet opgeven en daarna ging ik naar de ALDI, die in dezelfde kwadrant te vinden is. En omg, er is een hele andere assortiment. Je kunt er zelfs Oer-Hollandse dropjes vinden! Met me mee, voor in de auto, nam ik een flesje Sprite. Duitse Sprite, jummie. ( Trouwens, ik vond er nog hele toffe gympen. )


                                              De dag afsluiten met lekker tijdschriften lezen!

Woensdag 30 april


Weer begon de dag goed. Ik ging naar Nijmegen! En niet voor een beetje lopen, maar voor shoppen en eigenlijk is dat best wel logisch. Ik wou weer heel graag naar de Primark, maar ik heb nog veel meer winkels gezien.

Daarna ging ik naar de Kruidvat, waar ik niet geslaagd ben.


Een ananasshirt, love it!

Donderdag 1 mei

De dag begon heel erg slecht. Ik moest naar de huisarts en daar had ik totaal geen zin in!


Daarna ging ik afspreken met Veerle, om onze swap's uit te delen.


Veerle, Stella en ik gingen toch nog challenges opnemen voor onze kanalen. Een gelukte dag, gelukkig!





Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden.
XO Nikita.




You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow