Essence Nagellak 036 ♥

zaterdag, mei 31, 2014



Een nieuwe nagellak review voor jullie. Deze nagellak lijkt op eerste oog een paars lakje. - Je ziet het niet zo goed op de foto. - Maar als je het lakje aanbrengt word het gelijk roze! Met glitters. Ofja gelijk, niet heel snel. Eerst heb je een beetje een lichtroze kleur met glitters, bij de tweede laag zie je al wat meer te voorschijn komen. Maar nog steeds niet heel veel, alleen maar meer glitters en een beetje meer kleur. Al kan ik niet zo zeggen dat ik heel erg fan ben van glitter nagellak. Glitters gaan er heel erg moeilijk af. Het is de grootste minpunt voor glitter nagellak. Maar de glitters geven toch die mooie touch.

Dit glitter nagellakje is in de kleur 036, als ik het goed lees. Bij Essence zie je de kleurcijfers niet goed. Maar na alles, ben ik toch heel erg verliefd op dit lakje. Gewoon omdat het lekker girly is! Ik zelf zou het niet zo snel kopen, omdat de kwaliteit wat onder de streep ligt.

                              Dit Essence nagellakje is in de winkel voor maar €1,69.

You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow