Review Skinpharma

zondag, mei 18, 2014

Hallo allemaal, vandaag heb ik een review voor jullie over een aantal producten die ik opgestuurd kreeg van de webshop Skinpharma.nl. Wil je de producten kopen? Bovenaan staat een link bij alle producten.



Eucerin producten:


Eucerin Reinigingsgel. <- Koop hier (Ga met de muis over de naam)


Ik begin met deze reinigingsgel van Eucerin. Zelf heb ik nog nooit reinigingsgel gebruikt, dus ik vond het een raar idee. De geur zelf is neutraal, met soms een raar geurtje erdoor heen.


Ik heb een heel dikke oogpotlood-streep op mijn hand getekend, zodat ik kan zien hoe snel het er af gaat en hoe goed het er af gehaald wordt.





Ik wrijf het daarna in met mijn vinger en soms ook met een watje.




Daarna haal ik het er af met een keukenpapiertje en gelijk resultaat!

Cijfer: 9,2. Dit komt omdat de geur niet zo lekker is, maar het er wel super goed van af haalt! (Het haalt het er goed af als je 1 of 2 minuten blijft wrijven.)

Eucerin AtoControle Acute Care Cream. <- Koop hier (Ga met de muis over de naam)

Deze crème belooft mijn droge plekjes weer lekker zacht en goed te maken. Dit geld trouwens ook voor rode en jeukende plekken op je huid. De kleur zelf van de crème is geel-witachtig. Makkelijk uit te smeren, maar de geur is niet de lekkerste geur. Mijn huid voelt daarna best wel vettig aan.

Cijfer: 9,3. Het werkt fijn, maar de geur is niet lekker en mijn huid voelt er na vettig aan. Dit verdwijnt daarna gelukkig wel, dus daarom is het een mooi en hoog cijfer. Daarna zie je wel heel erg goed resultaat, die best wel lang op mijn huid te zien is.

                       ___________________________________________________
Vichy producten:

Vichy Aqualia Thermal Rijke Crème <- Koop hier (Ga met de muis over de naam)

Deze Vichy product heeft een lekkere en gezonde crème geur. Tegelijkertijd is het heel erg fijn en goed uit smeerbaar. Twee pluspunten erbij! Het is een dagcrème en nachtcrème, heel erg handig en fijn dus. Mijn huid voelt na de uitsmering ervan, op sommige plekken vettig aan. Je hebt gelijk na een dag resultaat, heel erg fijn dus. Mijn huid ziet er meer verzorgt uit. 

Cijfer: 9,5. Het maakt mijn huid wel vettig, maar het heeft een goed en mooi resultaat. 

Vichy Normaderm Complete Hydraterende Dagverzorging <- Koop hier (Ga met de muis over de naam)

Vichy Normaderm Complete Hydraterende Dagverzorging is een dagcrème voor de onzuivere huid, die ik eigenlijk niet heb. Er zijn bij mij soms wel onzuiverheden op mijn huid, maar ik heb niet een groot huid dilemma. Toch hielp deze dagcrème mij bij mijn kleine onzuiverheden. Net als het vorige Vichy product, ruikt deze heerlijk, naar een gezonde crèmegeur. Het smeert fijn en goed uit en laat geen witte toon achter. Ook voel je na, dat je het hebt aangebracht op je huid, geen vette laag.

Cijfer: 10. Dit komt vooral door de werking van het product en de heerlijke crèmegeur.


                       ___________________________________________________
La Roche Posay producten: 

La Roche Posay Effaclar H <- Koop hier (Ga met de muis over de naam)

Deze crème belooft een crème te zijn die mijn huid hydrateert tegen de vette huid. Zoals ik al zei, heb ik een beetje onzuiverheden, maar voor de rest een gezonde huid. Daarom hielp deze crème mij niet echt. Ik kan wel vertellen wat ik ervan weet, het is een dagcrème en nachtcrème tegelijkertijd. Hoe handig! De geur heeft een heerlijke crèmegeur, bijna om op te eten. Zo lekker! Ik ging het uitproberen op mijn hand. Het was een doorzichtig witte kleur, met een beetje vocht. Het geeft mijn hand geen kleurverandering, maar wel een heerlijke geur erboven op. Als je er over wrijft met je hand, voel je dat het daar geen verandering heeft. Het is nog steeds het zelfde, alleen wel frisser. 

Cijfer: 8. De geur verdient een 10+, dat valt niet te liegen, maar omdat ik het niet kan gebruiken een 8.

La Roche Posay Anthelios gel-crème spf 50+ <- Koop hier (Ga met de muis over de naam)

Deze crème ruikt naar zonnecrème, omdat het dat in werkelijk ook is. Het geeft je een lekker zomergevoel. De crème is een beetje mat. Soms is het moeilijk uit smeerbaar. Ook maakt het als je het smeert je huid witter. Maar de bescherming is heel fijn en goed!

Cijfer: 10. Dit zou ik zo meenemen naar een dagje strand!


Ik hoop dat jullie dit een leuke video vonden en vergeet niet om een kijkje te nemen op Skinpharma.nl.
Xo Nikita.

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow