Tag Lentekriebels.

maandag, mei 26, 2014

De vorige keer had ik het ook al over een Spring Tag, maar ik vond deze zo leuk en dacht: "Ach ja, jullie vinden het niet zo erg toch?" Er staan ook een paar vragen die ik bij de Spring Has Sprung Tag had, dus die sla ik over.


1. Wat is de eerste gedachte die in je opkomt als je aan het woord 'lente' denkt?
Voor mij zijn dat bloemen, heel erg veel bloemen. Heel veel mensen denken dan aan vakantie, maar bij mij is dat meer bij de zomer. Lente is het tegenovergestelde van herfst, in de lente bloeien bloemen juist en in de herfst bloeien ze niet meer.



2. Als de lente een geur zou hebben, welke geur zou dat dan zijn?
De lente ruikt typisch naar gras en heerlijk ruikende bloemen. De lente is ook echt een buitenspeel-seizoen.

3. Wat is je favoriete lente bloem?
In Tiel zie je langs de weg, heel veel narcissen en krokussen. Voor mij heel bekende bloemen. Maar ook echt lente bloemen zijn tulpen, madeliefjes, sneeuwvlokjes en hyacinten. Maar mijn favoriete lente bloem is dan wel de tulp of de madelief. Ik kan niet uit ze kiezen, haha.

4. Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?
Mijn favoriete lenteparfum is MOOD By Roxanne, heel erg lekker! Mijn favoriete geurkaars is dan wel een Vanille geurkaars.

5. Houd jij een lente schoonmaak?
Niet echt, haha!

6. Wat is je favoriete lente accessoire?
Ik denk toch wel de snorren ring die ik bij de swap van Veerle kreeg. Of een mooie bloemenkrans.

7. Omschrijf je favoriete lente outfit?
Een mooie crop top van de Primark en daarbij een basic skinny broek. Met hele gave schoenen, die zwart zijn en met bloemetjes.

Ik hoop dat jullie dit een leuke tag vonden!
Tot de volgende keer, Nikita.








You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow