Lush nieuwe collectie - Zomer 2014

woensdag, juni 04, 2014

Dit keer komt Lush met een nieuwe collectie voor Zomer 2014. Ze hebben wel zes nieuwe artikelen, die ik vandaag voor jullie ga onthullen. Benieuwd? Lees meer.








Ten eerste beginnen we met de Mangnificent zeep, een hele mond vol. Dit is een rijpe, sappige mangozeep met frisse olie van citroen, madarijn en oranjebloesem. Dan kan ik de naam wel voorstellen, ja. In de zeep zitten allemaal verse en gedroogde mangostukjes. Daarna is de zeep ook vol met heerlijke vitamines en mineralen. En dan het allerbelangrijkste is dat hij verfrissend is voor je hoofd en huid! Zekers een aanrader.

Lush Mangnificent zeep €6,85 per 100 gram.




We gaan weer verder met een andere zeep van Lush. De Parsley Porridge zeep. Deze zeep is ook niet alleen zacht, groen en verzorgend, maar ook antibacterieel! Wat moet je je eigenlijk voorstellen bij deze zeep? Een zeep vol met verse peterselie, tea tree en grapefruit. Ook zit er nog havermeel bij en aloe gel. Maar waar zijn die laatste twee ingrediënten goed voor? Aloe gel helpt je huid opfrissen, dat is natuurlijk echt heel erg handig bij een bad face/body day en havermeel "scrubt" als het ware je dode huidcellen weg. Super handig idee! Als ik eerlijk moet zijn, had ik meer een modderige substantie gezien en een bruine kleur. Maar daardoor is deze zeep heel erg speciaal.

Lush Parsley Porridge zeep €6,85 per 100 gram.


Ik moet het bekennen, ik scheer mijn benen of armen nooit. Maar oh god, een scheerzeep die eruit ziet om op te eten! Deze aardbeischeerzeep bevat kokosolie, golden syrup en is geschikt voor elk deel van je lichaam. Verder bevat deze speciale scheerzeep zoete sinaasappelolie, echt lekker, vanilia absolute en rose absolute. En alles bij elkaar maakt deze scheerzeep. Onee, ik mag het niet vergeten; de kokosolie. Door de kokosolie heeft deze scheerzeep het structuur van een marshmallow. Voor de mensen die willen weten hoe het te gebruiken is: Je brengt het aan op de vochtige huid, dus na het douchen of met een nat washandje. Maar ben je niet zo van het scheren, zoals ik? Je kunt het gemakkelijk als body wash gebruiken!

Lush D'Fluff scheerzeep €9,95 per 70 gram, €17,45 per 150 gram.



Dan de nieuwe body conditioner in een Afrikaanse stijl! Dit is een hele fijne body conditioner voor onder de douche. Met heerlijke ingrediënten erin verwerkt zoals boters, fruit en Afrikaanse oliën. Er zitten heel veel échte Afrikaanse producten in, zoals baobaolie uit het noorden van Ghana en aloë vera uit Kena. Fijn is ook om te weten dat ze allemaal Fair Trade zijn. Maar zoals het vorige product, moet je dit product ook op een wijze gebruiken. Gebruik het voor je huid en niet voor je haar! Maar dat snapte jullie wel. Na het wassen onder douche, breng je de body conditioner op je huid aan. Daarna het zachtjes afspoelen.

Lush African Paradise body conditioner €32,95 per 250 gram. 



Zelf vind ik dit product geweldig, nadat ik een foto zag op Instagram, van een oud omaatje die dezelfde haarkleur had als deze bath bomb. Voor de mensen die nu nog steeds zitten te denken, het is de Granny Takes A Dip bath bomb. Dit is een bath bomb in de vorm van een rondje met daarin allemaal kleurtjes! Ik kan je garanderen op een kleurenfestival in je bad. Het heeft een heerlijke en lekkere geur, met de volgende geuren: gember, peper en citroen. Misschien zie je de combinatie met elkaar niet zo snel. En naast dat deze bath bomb heerlijk ruikt en er heel vrolijk uit ziet, is deze ook heel goed voor je bloedcirculatie. Grappig weetje: dit zijn ook de kleuren die de jacks van de Beatles waren op hun Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band Album.

Lush Granny Takes A Dip bath bomb €5,65 per stuk. 



Jelly, sommige walgen ervan en sommige vinden het werkelijk prachtig. En tot de laatste groep behoor ik. Maar eigenlijk is dit geen jelly, maar iets totaal anders! Het is een jelly én een gel. Dat maakt samen natuurlijk gelly! Dit is een lekkere sinaasappel hair gelly, dus niet voor je voeten of iets dergelijks, maar voor je haar. Neem de gelly uit het potje, wrijven in je handen en stijl hoe jij het wilt.

Lush Zest Hair Jelly €19,35 per 100 gram.



Dit was mijn bericht over de nieuwe collectie van Lush. Heb jij zin gekregen om dit te kopen of heb je een van de bovenstaande producten al? Laat het me weten in de reacties!

XO NIKITA.





You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow