Roze Liquid Lipstick

zaterdag, juni 21, 2014


Een tijd geleden vond ik een mysterieus lippenstift die mijn aandacht erg trok en verwachtte. Ik wou het meteen kopen. Zo gezegd, zo gedaan. Het volgende uur zat de lippenstift in mijn tas, te wachtten op een review. Maar dat kan natuurlijk niet zonder scherpstelling en zo, dus daarom komt mijn artikel veel en veel later.






Mijn lippen zonder de lippenstift. Wat een verschil hé?

Mijn lippen met de lippenstift, sorry voor de scheefheid
Een swatch van de lippenstift.
Deze lippenstift bevat een mooie, roze kleur. Je moet er maar van houden! Als je een softie bent, zou ik eerst rustig doen en daarna pas deze felle kleur kiezen. Daarbij heb ik al veel gezegd over de kleur, hij is echt heel erg gewaagd! Verder vind ik het een gewoon mooie, zomerse kleurtje. Hij is voor mij te fel, maar de kleur zelf is heel erg mooi.






En wauw, wat een fijn en goed kwastje. Je kunt het ook applicator noemen, want het is niet echt een kwastje. Met die applicator oftewel kwastje kun je je lippen echt een mooie teint geven, die fel is, maar gewoon leuk voor een zomers dagje is. Ook appliceer je het gemakkelijk tot vrijwel goed. Doordat de applicator een sponsje is, hoef je niet zo vaak te deppen in je lippenstifthouder. Bespaart toch een beetje lippenstift. De minpunten hierbij zijn wel dat je de lippenstift moeilijk weg krijgt, zie mijn foto met lippen met lippenstift. Ook natuurlijk dat het te fel is, dus je moet er serieus echt van houden. Verder ben ik wel blij met dit product, maar ik raad het niet iedereen aan.









You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow