VEYA Zwarte Nagellak

zondag, juni 29, 2014



Zwarte dingen, ik heb er nooit dingen van. Als modellen in modebladen hun nagels luxe met zwarte nagellak bemachtigen, ben ik de enigste die dan echt nooit een zwarte nagellak potje thuis heeft liggen. De ene droogt uit en de andere gebruik ik gewoon zelden. Omdat ik me meer verdiep in Nail Art, waar het meest met zwart gewerkt word, moest ik maar mijn nagellak bakje aanvullen met een zwarte nagellak van VEYA.








Ik kwam een winkeltje in Tiel tegen, de Kuci Muci en laat dat nou een winkel zijn waar ik bijna niks koop. Buiten de winkel zag ik al vrolijke borden met SALE erop staan, het favoriete woord van elk meisje. Binnengelopen ging ik naar het nagellakrek en daar was bijna alles voor de helft van de prijs. Budget! En zeg nou zelf, iedereen houd van budget dingen die gewoon fijn werken én gewoon een goedkope prijs hebben. Maar of hij fijn werkt? Laten we het maar uit testen.


Het kwastje is vrij dun, waar ik zelf veel van houd. Zoals ik altijd het kwastje beschrijf, dunne kwastjes zijn fijn voor lange én korte nagels. Twee muggen in een klap. Of zal ik zeggen: "Twee nagels in een klap"? Wat ik niet zo fijn vind aan deze nagellak, is dat er een soort van "haren" ontstaan die zwart gekleurd zijn. Dat is een dikke minpunt, ik verwacht natuurlijk dat als ik een nagellak koop dat er dan niet na een week al soort van "haren" ontstaan. Beetje jammer van dit merk, het had best wel een leuke review kunnen zijn.


Maar na dit dikke minpunt, belooft deze nagellak ook een goede kant te hebben. Hij dekt heel fijn en goed! Soms heeft deze nagellak de neiging om een dikke vloeibaar iets te worden. Wat je wel vaker hebt bij zwarte nagellak of donkere kleuren. Toch wilt iedereen, sommigen hebben al een alternatief gevonden, een goed dun laagje zwart nagellak op hun nagels, zoals de modellen het doen. Deze lijkt misschien wel erg goed, maar is voor perfectie niet de aller beste zwarte nagellak. Mooi natuurlijk voor een foto, maar het is niet een nagellak die mijn aandacht erg trekt. Misschien is het omdat ik meer van vrolijke kleuren houd en een vrolijk type ben. 

Hebben jullie een fijne zwarte nagellak of zitten jullie er ook over te denken om zoiets te kopen?
XO NIKITA.

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow