Biodermal Anti Age 40+ Dagcrème

dinsdag, juli 22, 2014





Een iets heel andere artikel vandaag, namelijk een Anti Age 40+ Dagcrème van Biodermal. Ik kocht hem voor mijn moeder als cadeau en natuurlijk ook om te reviewen voor mijn site. Misschien help ik je hier wel mee voor een cadeautje!


 Hier is het potje dan, van 50 ml. Niet de allergrootste natuurlijk. Heel handig is wel dat er staat hoe het product gebruikt moet worden, maar er zit ook een minpuntje aan vast. Nergens kon ik de ingrediëntenlijst vinden, zelf vond ik dat een grote minpuntje of beter gezegd een grote minpunt. Want wat nou als je als je een allergie hebt, dan kan het door dit product alleen maar erger worden.



De geur is een geur in groot formaat crème. Hééérlijk vind ik die geur zelf. Zoals je op de foto boven ziet, heeft mijn moeder al het product op haar gezicht aangebracht. Mijn moeder vroeg ik natuurlijk voor de werking en ze zei dat het haar goed beviel, rimpels weghaalt en een mooi, gezond huidje achterlaat. Ideaal.


Gaan jullie hem kopen voor iemand? 
XO NIKITA.

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow