Eucerin Skinpharma Review

donderdag, juli 24, 2014

Mijn tweede artikel over de Skinpharma review. Dit keer komen de Eucerin producten aan boord.










                                                         Eucerin Aquaporin Active SPF15   

Ik begin met deze Eucerin product; de Eucerin Aquaporin Active SPF15. Heel fijn aan dit product vind ik dat er ook spf15 bij zit. Het ruikt heel fris en wel een beetje lichtjes, maar heel lekker. Ook smeert het fijn uit, wat altijd een must is natuurlijk. In de sample die ik kreeg van Skinpharma zit er 7 ml in. In het echt 40 ml. Net zoals bij de zonnebrandcrème, is de verpakking verbeterd. Het is nu veel hipper en veel leuker om in je collectie te hebben.

Deze verpakking matcht ook met mijn nagellak, allebei blauwe kleurtjes! Heel fijn vind ik dit product, dus koop hem zeker ook om hem zelf ook uit te testen.

Koop het product hier: www.eucerin.nl of Eucerin Aquaporin Active SPF15







                                                         Eucerin Sun crème-gel SPF25

De Eucerin Sun crème-gel SPF25, mijn tweede Eucerin product. Oftewel een zonnebrandcrème tegen zonneallergie, maar ik had een probleem. Ik ken niemand met een zonneallergie, dus ging ik het zelf uittesten als 'normale' functie.

Ten eerste is dit product zeer makkelijk uit smeerbaar, wat ik handig vind. Dan hoef ik nooit meer met teveel zonnebrandcrème zeulen. Daarnaast had ik ook verteld in mijn unboxing van Skinpharma, dat de Eucerin verpakkingen er anders uit zien. Veel mooier en hipper, vind ik zelf. De dop is niet meer saai en is verruild voor een mooie, heldere en oranje dop. Een hele mooie verandering! Op de site van Skinpharma zeiden ze dat dit product waterbestendig is en natuurlijk moest ik dat wel uittesten. Zo gezegd, zo gedaan. Ik ging naar een strand en dook het water in. En het klopt, mijn huid voelde zoals het eerst was aan. Dat houd in, dat het een beetje vettiger dan mijn normale huid aanvoelt.

Ook de geur hoort bij de review en dat is goed gelukt. Wat een heerlijke zonnebrandgeur! Echt lekker, vind ik de geur. Daarnaast laat het ook geen witte strepen achter op mijn huid, heel fijn. Op de achterkant van de tube, vind je een goede uitleg en een goede ingrediëntenlijst.

Koop het product hier: www.eucerin.nl of Eucerin Sun crème-gel SPF25

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow