La Roche-Posay Skinpharma Review

donderdag, juli 24, 2014

Mijn derde en laatste artikel. Enjoy! :)





                                                     La Roche-Posay toleriane reiniging

Mijn eerste La Roche-Posay product om uit te testen voor mijn blog. Hier is 'ie dan; de La Roche-Posay Toleriane Reiniging. Het is een reiniging voor de intolerante en allergie-gevoelige huid. Een reiniging die belooft om mijn huid goed te reinigen. Heel fijn vind ik dat er geen parabenen inzitten.

Heel aardig vind ik dat ik van Skinpharma 2 testers kreeg ipv 1. Het is geurloos, maar dat begrijp ik aan de ene kant wel. Reinigers hoeven geen aardbeiengeur te hebben. De verpakking is normaal, niet echt speciaal, maar wel op een manier waar je La Roche-Posay kunt herkennen. De crème van de reiniger zelf neigt naar transparant.

Ik heb een hele dikke oogpotloodstreep gezet en dat ging er gemakkelijk af. Superfijn is dat! Na het reinigen zelf, krijg ik geen droog, schraal gevoel op mijn huid. Vaak heb ik dat wel bij reinigers; dat het ook heel erg trekt. Al laat het wel een beetje rood achter, dat later wegtrekt.

Koop het product hier: www.laroche-posay.nl of hier La Roche-Posay toleriane reiniging




                                                              La Roche-Posay Effaclar DUO

Mijn allerlaatste review van Skinpharma. We hebben het over de La Roche-Posay Effaclar DUO. Dit is een dag en nachtverzorging voor de vette, onzuivere huid. Niet dat ik het dat laatste heb, maar ik liet het een vriendin testen.

Net zoals de reiniger hierboven, is de verpakking neutraal en saai. Naast de verpakking, is de geur ook heel erg neutraal en licht geparfumeerd. In mijn sampleflesje zit 5 ml. In de echte versie 40 ml. Jammer genoeg zitten de ingrediënten erbij, wat ik een grote minpunt vind. Maar gelukkig zitten er geen parabenen in deze crème. Ook maakt deze DUO je huid zuiver en egaal.Heel fijn is dat, voor als je veel onzuiverheden hebt. Op de site zelf, staat hoe je het product moet gebruiken. Dat is een tip, voor als je dat wilt weten ;)!
Kortom test hem zelf!


Koop het product hier: www.laroche-posay.nl of hier La Roche-Posay Effaclar DUO





  








You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow