Lavandula Body Scrub Gel

zaterdag, juli 12, 2014



Scrubs, ik zoek vaak naar goede die aan al mijn eisen voldoen. Eentje die fijn en goed scrubt, een lekkere geur heeft, kleur mag ook maar is niet een hele eis. Verder mag een leuke verpakking er ook bij zijn. Genoeg kopen zal ik nooit, maar heb ik nou eindelijk de ware gevonden?






Deze scrub heeft een simpele, plastic doosje met daarop wel een hele mooie verpakking en als afsluiter een paarse strik. Het hoort natuurlijk allemaal bij de geur lavendel! Een hele lekkere geur vind ik zelf, maar rozen sluit ook goed bij mij aan. Het haalt goed mijn velletjes weg die op mijn elleboog zitten, hebben jullie ook zo last van droogte daar? Verder smeert het fijn uit, geen opmerkingen of kritiek over! Fijn product, dus.


De kleur is paars, dé kleur van lavendel. Het is een heerlijke geur, gewoon lekker fris zonder al dat zoete waar je daarna nog een halve dag mee rond loopt. Zeg nou zelf, dat laatste is echt niet fijn. Het hele tijd ruiken als je hebt gescrubd. In ieder geval vind ik dat heel erg en dat zou bij mij echt een no-go geweest zijn. Deze scrub heeft gewoon een zachte, frisse geur zonder een halve dag er mee rond te lopen. De scrub zelf is er een in een jelly vorm.


Ik raad hem je zeker aan! Een fijne scrub zonder ditjes en datjes.

Kennen jullie deze scrub ook al?
XO NIKITA.

You Might Also Like

1 reacties

  1. ik ken deze scrub niet maar ziet er mij erg fijn uit. maar een vraagje waar kan je het kopen? x

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow