Pucca Funny Love Bodylotion

dinsdag, juli 01, 2014


Bodylotions, de een gebruikt het in de zomer af en toe en de ander denkt er niet eens over na. Ikzelf gebruik het alleen meer in de winter en soms op de grauwe, regenachtige dagen in de lente. Verder vind ik een bodylotion een te dikkige vloeistof, maar laat ik dan net een bodylotion voor jullie uit testen. Niet mijn beste idee, maar het gaat om het review!










De geur is heel erg een zoete, verzorgende geur. Echt een lekkere geur, waar je haast niet van af kunt blijven! Ook is de bodylotion een vloeibare bodylotion, wat ik zelf niet in eigen gedachten had. Heel apart. Eerlijk is eerlijk, het blijft een bodylotion dus het blijft een dikkige vloeistof. Wat ik ook best een hele grote goedje vind, is dat het mijn huid soepel en zacht houd. Precies wat er op de achterkant stond. Dat laatste wou ik eerst zelf niet geloven, maar het klopt volkomen. Het is niet een plakkerige bodylotion, maar eentje die mijn huid soepel en zacht houd.


De ingrediënten zijn als volgt (Ik doe de belangrijkste, diegene die mijn aandacht trekken): Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Dimethicone, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Citronellol, Coumarin, Eugenol en Linalool. Voor alle ingrediënten zie de bovenste foto. Verder is de bodylotion pH Huidneutraal en dermatologisch getest.


De verpakking is echt een super grappige en leuke verpakking. Helemaal in de stijl van Pucca! Zelf heb ik nooit tot weinig Pucca gekeken, shame on me. Al ken ik het bekende figuurtje heel erg goed, ik heb het nooit gekeken. De print op dit verpakkinkje is lichtbruine bloemetjes en tussendoor komt er ook een vlinder bij kijken. Daarnaast is Pucca er als een soort van sticker opgeplakt.




Kennen jullie deze Pucca Bodylotion al of zie je het nu voor het eerst? 
XO NIKITA

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow