Rituals Honey Touch Body Cream (70 ml)

donderdag, juli 10, 2014


Wat is een Rituals een heerlijk merk! Je vind er van alles; heerlijke oliën tot kaarsen. Daarom vond ik het ook heerlijk toen ik een Rituals product voor jullie kon reviewen, ik houd immer veel van Rituals. Al misschien maanden gebruik ik deze voor een heerlijke geur en extra toevoeging aan mijn gezicht, ja gezicht te geven. Daarom kan ik nu in geuren en kleuren vertellen wat dit voor product is.

"Rijke en voedende bodycreme." Aldus Rituals over dit product.




De geur kan ik moeilijk omschrijven; het heeft 2 kanten. Een zoete kant en een frisse kant. De honing ruik ik niet heel erg, meer bloemen of iets in die richting. Soms ruik ik de honing wel, de andere keer weer helemaal niet. En naast dat dit een goede verpakkingskwaliteit heeft en een goede crèmekwaliteit, is ook de geurkwaliteit uiterst hoog. Heerlijk zou zijn, als er ook een parfum of een deo hiervan kwam. Het heeft een heerlijke geur.


De verpakking van Rituals zijn altijd luxe en ik vind dan dat het logo ook een mooie toevoeging is. Telkens als ik dit logo zie, gaat mijn hart wat sneller kloppen en voordat ik het zelf in de gaten heb, zit ik te ruiken. Allemaal een voor een. Dit keer heeft Rituals de verpakking in een donker roze/roodachtige hussel gehesen. Rituals is volgens mij echt een van de merken die zulke heerlijke Japanse, of zijn het Chinese, geuren heeft. Ook lijken heel veel winkels van Rituals op elkaar door dezelfde meubels en hetzelfde heerlijke gevoel. 





De crème smeer je heel makkelijk uit en het trekt snel in. Ook laat het geen plakkerig gevoel achter, wat heel fijn is voor mij. Ik moet namelijk als ik andere crèmes opsmeer altijd heel lang wachten, dat maakt het bij haast niet veel beter op. Deze Rituals crème moet je echt kopen!

Hebben jullie deze Rituals ook?
XO NIKITA. 

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow