Vichy Skinpharma Review

donderdag, juli 24, 2014


Mijn allereerste blogpost over een Vichy product die ik kreeg. Maar hoe werkt hij nou precies? En wat voor product is het? Kom het hier te weten.




Een leuke en mooie Vichy product die ik kreeg, de Vichy Neovadiol Magistral Elixer. Een kwetsbaar voorwerpje dat wel, op de eerste dag brak er een stukje af. Al is het wel mijn schuld, het viel uit mijn handen. Gelukkig kon ik het nog wel reviewen! Het sampleflesje zelf is goudkleurig gekleurd met een witte dop.

Deze Vichy product is heel erg fijn! Het brengt gemakkelijk aan en dat vind ik zelf een grote pluspunt. Ook maakt het mijn gezicht zacht en soepel, die daarna een fijn, verzorgd en goed gevoel geven. En daarna verwijdert het ook goed en snel rimpels. Of dat niet genoeg pluspunten zijn, maakt hij ook je huid egaal. Probeer het zelf maar uit, het werkt echt!

Koop het product hier: www.vichy.nl of hier Vichy Neovadiol Magistral Elixer































You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow