Catrice 56 Minter Wonderland

donderdag, augustus 28, 2014




Heel veel lakjes verdwijnen met name bij Catrice. In september verschijnt de nieuwe collectie van het budgetmerk en soms moeten daar nou eenmaal lakjes voor weggaan. Jammer vind ik het wel, maar ik heb gelukkig nog een paar lakjes kunnen kopen in de sale. Vandaag introduceer ik jullie Catrice 56 Minter Wonderland!






Het is een hele mooie mintgroene kleur, als jullie al mijn H&M Wishlist Cosmetica hadden gezien, zagen jullie een mintgroen lakje voorbij komen van de H&M. Ik zocht al heel lang een mintgroen lakje tot ik dit lakje vond. Dit lakje dekt ontzettend goed en fijn, maar bereikt niet alle plekjes.Toch vind ik het jammer dat Catrice deze laat verdwijnen, het is een mooie kleur en vooral eentje van goede kwaliteit. Het had beter in het assortiment kunnen blijven, zodat meer liefhebbers het konden kopen. Als je nu deze wilt kopen, kan dat nog voor maar €1,-!



Zo ziet de achterkant eruit. Je ziet duidelijk de naam en ook dat er "Use Base Coat" bij staat en dat heb ik uiteraard gedaan. Nee dankje, ik wil liever niet dat mijn nagels geel verkleuren. Ik heb dat al een keer gehad met een kanariegeel lakje, toen was base coat nog een heel onbekend iets volgens mij en toen had ik mijn nagels mee verkleurd. Ik heb er gelukkig nu geen last meer van, maar fijn was het niet. Nu gebruik ik bij (bijna) alle nagellak een base coat en tja, het helpt echt, maar dat wisten jullie natuurlijk al. Geen geklets even meer over de base coat. Er staan ook nog wat onbelangrijke dingen bij, zoals inhoud, waar het gemaakt is etc.


Ik ben blij met mijn nieuwe aankoop voor maar €1,-. (In de Kruidvat) Dit vind ik pas lekker budget! Ik raad jullie het zeker aan als jullie de perfecte mintgroene lakje nog niet gevonden hebben.




























You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow