H&M "Cosmetica Wishlist"

dinsdag, augustus 12, 2014



Vandaag een heel ander artikel voor jullie, mijn cosmetica wenslijst van de H&M. Ook ga ik vaker dit soort artikelen schrijven, zoals bijvoorbeeld " H&M "Schoenen Wishlist" ". Ik heb echt mijn ogen uitgekeken bij H&M en ik had niet verwacht dat er zulke leuke producten aanwezig waren!







                                                               Prijzen:
                                                       Nagellak Mint: €1,-
                                                   Blush Roze Tinten €3,99

Deze producten vallen bij mij ontzettend in de smaak, vooral omdat ik ze allebei heel erg nodig heb. Ik zocht al heel erg lang een mintgroen lakje nadat ik ze had gezien bij een blogger. Je kunt je daarom wel voorstellen dat ik echt super blij was toen ik deze zag, wat een budgetlakje!

De blush is ook mooi en vooral door de rozen die er in "getekend" zijn, dat maakt het nét even leuker! Een blush zocht ik ook al heel erg lang, mijn oude was weggegooid doordat er stukken afbraken en hij niet meer goed was. Hier kun je kiezen uit wel vijf kleuren en dan is het voor die ene prijs toch wel heel erg aantrekkelijk.


















                                                                                               Prijzen:
                                                     Make-upsponsje: €2,99.
                                                Reiniger voor kwasten: €3,99.

Deze had ik ook in reallife gezien en ik baal nog steeds dat ik hem niet mee naar huis heb genomen. Het sponsje is niet in een ei-vorm wat ik heel erg fijn vind. De kleur van het product is roze en dat is mijn lievelingskleur!

Vandaag moesten mijn kwasten er weer aan geloven; het maandelijkse (soms wekelijkse) reinigings-proces van je kwasten. Nooit had ik een speciale reiniger voor mijn kwasten, ik deed het altijd met wat douchegel en water. Na het zien dat het best wel een hype was in beautyland wil ik beslist dat mijn volgende aankoop deze reiniger is.



















                                                            Prijzen:
                                                  Nagelbuffer: €1,99.
                                        3 kleuren oogschaduw: €2,99.

Een nagelbuffer heb ik nooit gehad in mijn leven en daarom is het hoogtijd om een nagelbuffer aan te schaffen! Ik gebruik nu gewoon een vijl en verzorg mijn nagels goed, maar ik vind dit wel echt heel nodig! Als je nog een budgetvariant van deze hebt, let me know in de comments!

Deze prachtige palette wil ik ook best wel vinden in mijn stash, het heeft gewoon hele basiskleuren.


Willen jullie vaker zo'n concept zien?


You Might Also Like

3 reacties

  1. Leuk zo'n artikel! En wauw die blush, die staat vanaf nu ook op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa die blush is zoo mooi, ik zag hem in de winkel en heb nu zoveel spijt dat ik hem niet gekocht heb!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow