Mijn hoesje van Mooimobiel.nl

zaterdag, augustus 23, 2014



Een tijd geleden contacteerde ik Mooimobiel.nl voor een samenwerking, want wat een leuke hoesjes verkopen ze! Een paar weken later kreeg ik mijn hoesje opgestuurd. Benieuwd wat ik ervan vind? *Klik!*


*Dit artikel bevat producten die ik opgestuurd heb gekregen voor een eerlijke review.



Ik koos voor een blauw tablethoesje, dit komt ook omdat ze geen hoesjes hadden voor mijn mobiel. Toch vind ik dat niet heel erg, ik heb immers al een hoesje voor mijn mobiel en voor mijn tablet geen een. Zelf ben ik helemaal verliefd op mijn nieuwe hoesje, het hoesje is heel erg leuk! Het is wel zwaarder dan dat mijn tablet geen hoes om heeft en dat vind ik best begrijpelijk. Ook kan mijn tablet "staan" op twee vergrendelingen, de eerste en de tweede. Een minpunt is wel dat mijn tablet steeds wegglijd, heel erg irritant. Daardoor zet ik het telkens op de tweede stand. Ook is het hoesje stevig en van leer en dat vind ik dan wel fijn. Mijn tablet klikte fijn in mijn hoesje en zijn daarmee vanaf nu heel erg met elkaar verbonden.

Mooimobiel.nl verkoopt allemaal leuke hoesjes en geloof het of niet, zelfs mijn familie is onder de indruk. Mijn familie vind ook dat het hoesje handig in gebruik is en daarbij ook gelijk mooi is. De hoesjes komen helemaal uit Hong Kong, daarom moet je wel wachten voordat je het hoesje op je deurmat vind. Op de website zelf zeggen ze 1,5 tot 2 weken, maar bij was hij er al in 7 dagen (1 week). Dat is pas kwaliteit! Top bezorging, goede kwaliteit en ook nog heerlijk budget.





Het pakketje die ik kreeg paste door de brievenbus en alles was heel netjes ingepakt. Heel fijn vind ik dat, want ik dacht juist dat ik moest wachten omdat mijn hoesje best groot is. Je betaalt bij Mooimobiel.nl ook geen verzendkosten en je krijgt altijd iets gratis + gratis kortingscode. Zo kreeg ik twee gratis stylus pennen, terwijl ik helemaal geen order heb gedaan en twee kaartjes met een kortingscode voor een Multikabel. Toen ik het zo bekeek, zag ik dat ik ook dat ik een Multikabel nodig had. De kortingscode is overigens 3 maanden "houdbaar".

De stylus pen is ontzettend fijn en wat aardig dat ik deze erbij kreeg. Het is ook nog een pen en dat had ik helemaal niet in de gaten, tot ik in de pen zelf keek en zag dat er een puntje uit kwam. Zo fijn! Nu kan ik schrijven en ook nog spelen met mijn tablet. Ik ben helemaal verliefd op mijn hoes en op mijn free gift, wat een fijne producten en ook nog lekker in gebruik.


De Samsung Tab 2 7.0 flip cover van PU leer kost €14,50 en is hier te koop.
Ook als je Mooimobiel op Facebook liket krijg je 10% korting op je volgende aankopen. 

*Dit artikel bevat producten die ik opgestuurd heb gekregen voor een eerlijke review.


You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow