PREVIEW Catrice Check & Tweed collectie.

dinsdag, augustus 26, 2014

Catrice Check & Tweed Collectie

Budgetmerk Catrice komt met een nieuwe collectie de Check & Tweed. Alle producten zijn geïnspireerd op luxe Britse merken, kijk het bovenste plaatje! (Het ruitje van Bulberry)

Catrice Check & Tweed Collectie Quattro Baked Eyeshadow
                               QUATTRO BAKED EYESHADOW
                                                             Prijs: €4,59
Als eerste deze twee prachtige oogschaduwpalettes. Ook op het doosje word heel erg stylish de ruit in verwerkt. Het eerste palet is een echte herfstpalet, alle herfstkleuren komen erin voor. Het tweede kan je mooi combineren in de herfst, maar ik vind ik wel wat voor de winter. Allebei vind ik ze prachtig.

Catrice Check & Tweed Collectie Highlighting Powder
                             HIGHLIGHTING POWDER
                                                                     Prijs: €4,49
Ook hier is de highlighter in de vorm van een ruit met verschillende kleuren. Werkelijk waar, ik vind het fantastisch! Eerlijk is eerlijk, zelf wacht ik liever tot het sale is. Hebben jullie ook het gevoel dat Catrice niet meer zo budget word? Ik in ieder geval wel.

Catrice Check & Tweed Collectie Velvet Lip Colour
                                                     VELVET LIP COLOUR
                                                                     Prijs: €3,99
Ook Catrice pakt het dit collectie lekker uit met mooie lipstick en ik vind zelf dat ze goed gelukt zijn. De huls is simpel zwart, maar de kleuren zijn mooi. De bruin-nude achtige kleur pak ik liever zelf niet zo graag, ik ben daar niet heel fan van en het staat mij ook niet echt. De paarse en rode vind ik wel wat leuker. De lipsticks hebben een semimatte finish en de textuur ervan is zeer aangenaam.

Catrice Check & Tweed Collectie Eye Brow Fixing Gel
                               EYE BROW FIXING GEL
                                                                   Prijs: €3,99
Aaah, nu ik de foto zie wil ik dat ik deze in mijn stash kan vinden. Ik heb namelijk nog geen wenkbrauwgel. Deze wenkbrauwgel bevat een beetje kleur en zorgt dat je wenkbrauwen er mooi uitblijven zien.

Catrice Check & Tweed Collectie Ultimate Nail Lacquer
                       ULTIMATE NAIL LACQUER
                                                                 Prijs: €2,99
Zoals altijd komen er ook wat nieuwe lakjes uit en gaan oudere weer uit het assortiment. Deze lakjes hebben een soort van leereffect, heel gaaf en ik heb dat nog nooit eerder gezien. Dit keer zijn de lakjes in teken van seizoen herfst en als ik heel eerlijk ben, vind ik de bruine en groene niet zo mooi. Ook zit er een lichte schimmer in en dat is volgens mij de reden dat ik het een leereffect vond.



Ik vind dit niet een hele bijzondere collectie, maar de lakken vond ik zeker mooi. Als ik de lijst doorkijk denk ik na of ik niks zal kopen. Nee, ik weet het zeker; dit word 'em niet. 

De Catrice Check & Tweed collectie zal verkrijgbaar zijn vanaf half september tot eind oktober bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België.





You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow