School Story TAG ♥

donderdag, augustus 21, 2014


Vandaag een tag en ik weet dat ik niet heel vaak een tag maak, dus hierbij een tag. Ik heb deze gezien bij Mascha (Beautygloss). Mijn antwoorden heb ik niet van een andere blogger en zijn gewoon persoonlijk.



Hoe oud ben je en zit je nog op school?
Ik ben 13 jaar oud en dat ben ik geworden op 11 mei. En ja, ik zit nog op school. Voor de mensen die zich het afvragen naar de tweede klas.

Welk niveau(s) heb je gedaan?
In de eerste klas heb ik TL/HAVO gedaan en nu ga ik naar HAVO2!

Vind je school leuk?
Ja hoor, ik haat school helemaal niet.

Wat vind je het leukste vak op school?
Ik vind nog steeds Engels het leukste vak, daarom heb ik gekozen voor een Engelse opleiding in de tweede klas. Ik heb best wel inzicht in talen, dus daarom kies is talen.

Wat vond je het stomste vak op school?
Hmm, dat is lastig. Wiskunde denk ik?

Hoe laat sta je op om naar school te gaan?
Ik sta op om 7 uur, maar ga pas mijn bed uit om 20 over 7 uur.

Hoe ga je naar school? Fiets, bus, etc.
Ik ga gewoon Oer-Hollands op de fiets. Ook moet ik maar tien minuutjes fietsen, dus dat is niet heel ver vanaf mijn huis.

Wat voor schooltas gebruik je?
Een rugtas, ik vind het makkelijker. Met een schoudertas loop je zo scheef (ik heb het gezien) en het doet zo pijn. Nee, een rugtas is gewoon makkelijker! Oja, ik heb een rugtas met allemaal kleurtjes.

Welke beautyproducten zitten altijd in jouw schooltas?
Handgel, mascara, oogschaduw, een vijl, een spiegeltje en een labello.. Ik neem niet zoveel mee naar school qua beautyproducten, maar ik mag van mezelf nooit een handgel vergeten. Alles is daar niet heel hygiënisch dus een handgel helpt mijn handen schoon te houden zonder water. Handig!

Wat voor agenda had je vroeger?
Ik had in mijn eerste klas een normale agenda van de Action en nu weet ik nog niet wat voor agenda ik neem. Oeps!

Wat is jouw grootste schoolblooper?
Uitglijden over de trappen waar de bovenbouw stond. Je raad het al...

Wat deed je als de les saai was?
In mijn blogschriftje schrijven en allemaal berichten plannen. Ik vind het zo leuk om ook met mijn blog bezig te zijn. Of ik klets en dat laatste doe ik echt te vaak.

Wie is jouw favoriete leraar en waarom?
Ik denk mijn lerares van wiskunde, jammer dat ze weg was gegaan in het midden van het jaar. Daarom heb ik nu ook een kleine hekel aan wiskunde. Ze was echt heel spontaan!

Vertel een leuk verhaaltje over iets wat je mee hebt gemaakt op school.
Toen we dagelijkse voedselgevechten hielden in de pauze's. Jongens tegen de meisjes.

Wat ben je geworden nadat je school hebt afgemaakt?
Ik heb mijn school nog niet afgemaakt!

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow