Argantheek.nl 100% Rozenolie

zaterdag, september 20, 2014




Rozenolie. Het is weliswaar wat minder bekend dan arganolie, maar rozenolie heeft een niet mindere effect. Vandaag review ik de rozenolie van argantheek.nl, een webshop die allemaal 100% biologische producten verkoopt.





De rozenolie is neutraal verpakt, maar heeft wel iets. Het straalt gewoon een neutrale, biologische product uit en dat is het ook precies. Fijn, dat is het product ook. Rozenolie is effectief tegen een droge huid, littekens, brandwonden, huidontstekingen, huidschade veroorzaakt door de zon, huidveroudering, rimpels en striae. Gelukkig heb ik wel last van een litteken, tja gelukkig? Toen ik het erop 'smeerde', kreeg ik een beetje een trekkerig gevoel en het prikkelde een heel klein beetje, je voelt er niet eens iets van. De resultaat zie je vanzelf en het is een fijn en mooi resultaat! Mijn littekens verminderde, wat een wonderproduct!



Het 'balletje' lijkt op een lipgloss 'balletje', grappig! Het glijd ontzettend makkelijk over de huid en trekt snel in. De geur is heel erg lekker, bijna te moeilijk om te beschrijven. Het heeft wel iets van rozen, precies waar de naam overgaat. Rozenolie. Wat een fijn product, ik raad jullie het zeker aan!


*Dit product is opgestuurd voor een eerlijke review.
Je kunt rozenolie o.a hier vinden of op de algemene site van argantheek.nl.






You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow