Bath And BodyWorks Kaarsen WISHLIST.

dinsdag, september 02, 2014

                      BBW Logo

Bath and BodyWorks verkoop oh zo mooie kaarsen, maar ook oh zo duur. Het is daarom handig om je wensen in een wishlist op te slaan voor het geval je portemonnee mee wilt werken. 

Harvest Peaches 3-Wick Candle - Home Fragrance - Bath & Body Works
"Harvest the orchard's best with this sweet blend of juicy peaches, cinnamon and autumn spices"

 Deze kaars is nu in de sale en dat vind ik echt heel fijn. Hij is van €22,50 afgeprijsd naar €11,25. Hier zitten ook nog 3 lonten in en dat is volgens mij ook waar Bath and BodyWorks voor bekend staat, naast de heerlijke geuren natuurlijk.  

Fresh Balsam Mini Candle - Home Fragrance - Bath & Body Works
"Crisp eucalyptus, fir needles and cedarwood musk evoke the invigorating aroma of evergreen woods on a clear fall morning."

Hmm, lekker een kopje thee nemen in de winter met een heerlijke geurkaars naast je. Dat is precies wat ik omschrijf over deze kaars die best goedkoop is (€4,50) bij Bath and BodyWorks, deze is namelijk een mini. Voor een kaars vind ik het wat duur, maar ik denk dat ik het voor deze mooie omschrijving wel waag.
Leaves Mini Candle - Home Fragrance - Bath & Body Works
"Celebrate the brilliant colors of autumn with a rich blend of golden nectar, red apple and spiced berries."

Wat is er nou beter in de herfst dan een kaars die er zelf naar ruikt? Niks natuurlijk! Deze kaars is bruin van zichzelf en dat doet je natuurlijk ook sneller denken aan het seizoen herfst. Ook deze is mini en heeft hetzelfde prijskaartje aan zich hangen, namelijk €4,50. 

Twilight Woods 3-Wick Candle - Home Fragrance - Bath & Body Works


Door het bos lopen en de heerlijke geur opsnuiven, ik vind het lekker. Daar dacht Bad and BodyWorks ook aan en ontwierp deze kaars. Nu ik er nog meer aan denk wil ik deze kaars echt heel graag, vooral omdat het herfst word (Al is het in Nederland zowat winter) en dat lijkt me heel fijn bij het herfstige weer. Ook hier zie je drie lontjes en jammer genoeg is deze niet afgeprijsd dus deze kaars blijft €22,50. 


Wat is jouw wishlist van Bath And BodyWorks? 

You Might Also Like

3 reacties

  1. Die bovenste, harvest peaches heb ik ook gehad tijdje geleden :) Die was Heerlijk .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dit kun je kopen bij http://www.bathandbodyworks.com/home/index.jsp

      Verwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow