Benefit They're Real! Push-Up Liner

zaterdag, september 06, 2014


Vandaag een high end product review voor jullie, namelijk deze schat van een parel. Om precies te zijn de Benefit They're Real! Push-Up Liner. Nog nooit had ik een product van Benefit in mijn stash en al helemaal geen eyeliner. Niet dat een eyeliner super super speciaal is, maar deze vind ik toch wel wat specialer dan eentje van Essence. Ik heb deze eyeliner niet zelf gekocht, nee. Ik heb deze gewonnen bij een winactie van www.thebeautyvampire.wordpress.com  Dankjewel nog Hatice voor deze ongelooflijk leuke prijs <3.







De eyeliner zelf ziet er goed uit, alleen wat kleiner dan ik in gedachten zelf had. Dat maakt natuurlijk niet heel veel uit, maar het is wel fijner als hij een normaal formaat heeft van een eyeliner. Je kunt dan daar langer meedoen en dat is natuurlijk wel wat aantrekkelijker voor zo'n prijs.


Dit is het kwastje en nee, het is niet een normaal eyeliner kwastje vind ik. Het is een schuin afgesneden kwastje en helemaal onderaan moet je draaien, net zoals bij de concealer van Essence bedenk ik me net. Er komt dan zwarte eyelinerspul uit en daarna maak je een eyeliner streep. Met een wing.


Hier zie je hoe het eruit komt te zien als je het meer opendraait. Je moet 2 of 3 keer draaien om iets eruit te krijgen en in het begin iets van 20 keer.








Het is een beetje kohlzwart, niet een hele intense zwart. Ik kan er makkelijk een goed, dun lijntje mee zetten. Voor een wing is dat een beetje anders, daar moet ik ook nog echt mee oefenen. Dat kan ik trouwens ook niet met andere eyeliners, dus het ligt niet aan deze eyeliner. Zoals je ziet, kan ik er dunne en dikke lijnen mee zetten en daar ben ik heel erg tevreden over.


Benefit They're Real! Push-Up Liner ligt in de winkel voor €25,00.
Zijn jullie bekend met de eyeliner of zijn jullie van plan om het te kopen?





You Might Also Like

3 reacties

  1. Wat een fijne liner! Super handig dat je er een mooi dun lijntje van kan maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zo mijn twijfels over deze liner. Heb zowel positieve als negatieve reviews gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow