Bubbles & More Zeepje

woensdag, september 24, 2014


Zeep is natuurlijk erg nodig, voor hygiĆ«ne en goed ruikende handen. De trend is de leuke versierde zeepjes, die handig in gebruik zijn. Op de markt vond ik een gezellig kraampje en nam uiteraard dit roze zeepje mee. How cute? 





Het zeepje is enorm schattig en lief, echt een meisjeszeep dus. Ik vind ook het idee gewoon erg leuk, een zeep die op een cakeje lijkt met een roosje en allemaal versiersels. Ook zit er nog een laag kantje om gewikkeld en dat maakt het nƩt wat af. Het zeepje zelf heeft allemaal verschillende kleuren, wit dat dient voor slagroom, roze ook voor een topping, bruin voor de cake zelf en de onderkant die ook roze is voor de harde onderlaag. Lekker!


De geur is ongelofelijk lekker en heel erg zoet, echt een cakegeur. Ik vind naast dat het idee heel erg leuk is en de zeep een leuke vormgeving heeft, ook de geur echt goed gelukt. Door dit zeepje heb ik zin in een cake, wie helpt mee om het te bakken?



Ik vind dit een heel erg leuk concept, en jullie? Koop het zeepje hier: Bubbles & More.


You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat een super schattig zeepje zeg, die zou ik cadeau kunnen doen aan m'n oma die houd hier enorm van! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zeepje er heel schattig eruit zien x

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow