Essence All About Candies Palette

maandag, september 29, 2014


Essence verkoopt bijna altijd goede cosmetica voor een fijn laag prijsje. Dit keer nam ik dan ook deze palette mee, want wat een schattige pastelkleurtjes bevinden zich er. Het is meer een zomerpalette, maar ik denk dat ik hem ook in de wat koudere maanden zal dragen. Kleur is toch altijd goed?




De vormgeving van het palette is heel standaard en niet heel bijzonder. Maar wat kan je dan ook verwachten van een budgetmerk? Er staat met sierlijke letters; "All About Candies Eyeshadow" op gedrukt en dat vind ik wel een mooie toevoeging. Verder is dit gewoon normaal zoals ik al zei, dus laten we verder gaan op de swatches.



Van rechts naar links: Geel, Roze, Paars, Huidkleurig-oranje, Blauw, Groen.


De swatches zien er al heel goed uit, wat zijn de kleuren gepigmenteerd! Jammer genoeg was deze foto 3 maanden geleden genomen en heb ik het lekker op mijn arm gesmeerd. Prima, maar al die haren? Sorry daarvoor, haha. Laten we maar verder gaan naar de rest van de swatches. Dit was maar met een veeg en dan vind ik dit wel echt, echt heel erg goed voor een budgetmerk.



Ik ben tevreden over deze mooie palette, wat een plaatje! En jij? 










You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow