In Het Bos.

donderdag, september 04, 2014

Vandaag een random artikel over foto's die ik heb gemaakt in het bos!

Deze bloemen waren heel mooi, vind ik en nam ze dan mee op een kiekje.

Allemaal schattige kleine paddenstoelen! Ik heb ze natuurlijk niet mee genomen, maar ze waren volgens mij ook giftig.

Een paddenstoel. Nu ik naar de foto kijk realiseer ik me dat die stenen onder de paddenstoel wel erg verdacht lijken op keutels van konijntjes. 

Ook hier vond je deze feloranje paddenstoel en deze vond ik heel erg mooi. Voor de duidelijkheid ik heb niks meegenomen, voordat er vragen over komen of juist helemaal niet :D

Hier waren er 3 paddenstoelen bij elkaar en ik vond het mooi om het plaatje te fotograferen. Ze zijn allemaal bruin  en volgens mij ook telkens een andere soort. Weten jullie de soorten? 





En dan het prachtige 'bos' waar ik ben geweest, het was namelijk geen bos. Het was een soort van bos die een moeras begint te woorden, een ven dus. Wil je ook deze prachtige natuur bewonderen? De naam van dit plaatje is Hatertse Vennen. 

                                                    Zijn jullie al eerder in dit gebied geweest?







You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow