Mask Monday: White Chocolate Mask van Montage Jeunesse

maandag, september 08, 2014


Vandaag iets nieuws op mijn blog, iets waarvan ik denk dat het mijn blog verbeteren zal. Hopelijk gaat dat ook gebeuren en zal die kleine verbetering ook merkbaar zijn. Elke maandag kun je op mijn blog een maskerreview terugvinden, daarom de naam Mask Monday. Ik heb het al bij diverse beautybloggers gezien waar o.a Bianca van pinkit.nl bijzit. Dit is natuurlijk niet iets dat ik steel, dit is iets dat door veel beautybloggers gebruikt word. Vandaag zal ik de Montage Jeunesse White Chocolate Mask testen. 

Dit product is opgestuurd voor een eerlijke review*




Dit is de voorkant van de masker, het is een best leuke vormgeving. Ook zie je een vrouw die het masker op heeft gesmeerd en zo zal het dus ongeveer op mijn huid zien. Ik vind witte chocolade echt heerlijk en jullie? 


De geur ruikt niet helemaal naar witte chocolade, eerder naar wat boter met iets vermengd waardoor het zoeter moet worden. Het was lekkerder geweest als het helemaal naar witte chocolade rook, dan was het ten eerste smakelijker en had je zo de heerlijke geur van witte chocolade in je huis.


Het masker heb ik uiteraard op mijn gezicht gesmeerd en dit is dan het resultaat. Precies zoals het op de verpakking ervan staat. Een spierwitte masker die staat voor witte chocolade - wat eigenlijk niet helemaal klopt, want witte chocolade heeft eigenlijk meer een goudgele kleur maar dat laten we even buiten. - Het uitsmeren ging heel erg makkelijk en dat is een best groot pluspunt. Daarna zat ik 15 minuten te wachtten tot mijn masker weg kon, want wat zat mijn masker te trekken! Niet een heel fijn gevoel dus. 

Na het eraf halen had mijn huid meer hydratatie gekregen en dat vind ik heel fijn. Door het rare weer die in een keer heel mooi kan zijn en de andere keer heel grauw, was dit mijn oplossing voor mijn wat droge huid. Ik kan je het daarom ook zeker aanraden om deze een keer te testen als je spreekt over de hydratatie. Over de geur valt letterlijk niet over te spreken, ik vind het voornamelijk een hele chemische geur. 

Zijn jullie al bekend met dit masker van Montage Jeunesse? 
Dit product is opgestuurd voor een eerlijke review*






















e

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow