PERSONAL: Waar ben ik gebleven?

dinsdag, september 16, 2014



Even een personal artikel tussendoor, want waar ben ik gebleven? Ik schrijf dit nu op een avond en wou het gelijk voor de volgende dag klaar hebben. Sorry daarom voor al mijn typfoutjes en zo, ik probeer het echt uit te leggen en het snel af te hebben.

Goed, misschien weten jullie al dat ik Tiel woon. Laat daar nou van vrijdag tot zaterdag een festival zijn, Appelpop. Appelpop is een gratis festival dat dus in Tiel plaats vind, 2 dagen lang. Van de ochtend tot de avond laat. Door dat festival was ik helemaal vergeten om blogartikelen klaar te zetten en te typen, echt ik heb er heel veel spijt van dat ik het ben vergeten.

Daarnaast zat ook school in de weg, van Duits leren tot een hele paragraaf van Aardrijkskunde, ik moest het helemaal afmaken. Zo vergat ik weer artikelen online te plaatsen. Stom, stom en nog eens stom! Ik kan deze dingen geen schuld geven en moet inzien dat ik ook artikelen moet plaatsen.

Mijn male en vele excuses voor dit, ik zal echt mijn best nu doen om alles op tijd te plaatsen.


You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow