Vantilburgonline.nl (VTO)

maandag, september 01, 2014


Online kleding shoppen, ik houd ervan om door alle lijsten te gaan speuren en zo een nieuwe stijl te creƫren. Zo ook bij www.vantilburgonline.nl, wat een walhalla van kleding! Echt iets voor mij, om uit te zoeken wat hier fijn aan is en wat er minder fijn aan de webshop www.vantilburgonline.nl is.



Zelf vind ik de lay-out van de webshop heel leuk en er professioneel eruit zien. Ook kun je handig alles vinden wat je zoekt, door bijv. naar meisjes of dames te gaan. Ook hebben ze sportkleding en dat is heel goed dat ze dat verkopen! In mijn omgeving, dus mijn vrienden en familie, zoeken altijd naar sportkleding. Ik zelf niet hoor, ik ben niet zo van de sport.

Elke dag vragen wij vrouwen een belangrijke vraag; hoe kunnen wij er mooi en verzorgd de deur uit. Ook hier heeft de webshop een oplossing op bedacht: "Modeadvies"! Daar kun je inspiratie en trends vinden en alles wat de naam eigenlijk al verklapt. Dit zelf is zo goed bedacht en heel origineel. VTO heeft weer een puntje omhoog verdient!

Wil je iemand een cadeau gunnen of geven? Het lijkt wel een standaard zin, maar ook dat kan hier. Er zijn namelijk cadeaubonnen t.w.v €25,- en €50,- en €75,- die je iemand kunt geven en daarmee iemand kunt suprisen. Een heel leuk idee, vind ik zelf! Een klein minpuntje vind ik zelf, is dat je niet je eigen bedrag kunt kiezen. Dus dat je niet kunt invullen: Ik wil graag €5,- geven aan een cadeaubon. Dat zou best verandert kunnen worden, zodat mensen vaker cadeaubonnen geven.


Je kunt natuurlijk, als je van het mannelijke geslacht komt, ook iets voor jezelf shoppen bij het kopje "Jongens" of "Heren". Ook heb je daar veel hippe kleding die je voor weinig geld kunt kopen.

Merken die ze verkopen:
Geisha, 
Sandwich,
G-Star, 
Expresso

Je krijgt ook de verzending heel snel binnen, voor 15u besteld de volgende dag in huis. Meld je nu snel aan bij de nieuwsbrief, dan krijg je €5,- korting.
Doe ook nog snel mee met de winactie, die duurt nog een week. De volgende winactie is in oktober.


Ik ben enthousiast en jullie? 

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow