De 5 leukste Halloween feitjes

vrijdag, oktober 31, 2014

 Untitled

Happy Halloween! Lekker weer aan de weer gaan met bloederige kleren, oogschaduw op je voorhoofd smeren en mensen laten schrikken. Love it. Zelf ga ik nog langs de deuren, lang leve het jong zijn zal ik maar zeggen. Vandaag heb ik een artikel over halloween , ik hoop dat je het leuk vind.

Wist je dat...?

...de legende van het Keltische Nieuwjaar vertelt dat 31 oktober (halloweensdag) de laatste zomerdag is?
...als je op 31 oktober een spin ziet dit een geest is van een overleden persoon waar je heel veel van houd? Ik weet niet of dit zo is, maar de Kelten geloofden er wel in. Creepy!
...inplaats van pompoenen te gebruiken, men vroeger bieten en rapen gebruikten? Ik denk er nog steeds over na, hoe ze een jack o latern figuur in konden maken, maar goed.
...dat Candy Corn een typisch Halloween snoepgoedje is in Amerika? Het is zelf zo populair, dat veel schappen van Candy Corn uitverkocht zijn.
...er samhainofobie bestaat? Dit is de angst voor halloween.








You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow