Dr Van Der Hoog Masker "Madly Mango Melon"

donderdag, oktober 09, 2014


Ik houd van maskers. Helemaal als ze budget zijn en kwalitatief heel goed in orde zijn. Afgelopen week ben ik naar de Action geweest en heb daar wat spulletjes geshopt. Natuurlijk ging ik ook naar de twee beautykasten die bij ons in het filiaal staan en vond daar Dr Van Der Hoog maskers! Huh, hoe kon dat nou vroeg ik me de hele tijd af. Dr Van Der Hoog is echt geen budgetmerk of iets in de richting van Action. Om het verhaal kort te maken, ik nam deze masker mee en test hem samen met jullie uit.







 Zo ziet het masker eruit, precies zoals de verpakking ervan. Er zit ook meloen bij, maar je ziet alleen een stuk watermeloen. Best raar. Ik zou het leuker vinden als het wat tropischer eruit zag. Achja, volgens mij zeur ik te veel.






















Mijn huid voor de masker was erg droog, het was wel toe aan een heerlijk voedend maskertje. Mijn huid van zichzelf is alles behalve droog, maar door het wisselende weer word mijn huid wat droger en komen er ook een paar puistjes.

In het begin voelde het wat koud aan, naarmate de duur van het masker werd het ook wat warmer. Ook was het een beetje een branderig gevoel, een beetje vervelend. Ohja, zoals je ziet is het transparant al dacht ik dat het een kleur had. Niet erg hoor! 

Na het masker voelde mijn huid wat strakker, wat helemaal niet mijn bedoeling was. Ook een beetje voedender. Verder niks. Niet een bijzonder masker. Sorry Action!



Heb jij deze masker thuis ook?


You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow