ELF Concealer 'Ivory'

woensdag, oktober 29, 2014


Ik heb nog nooit een budget concealer gevonden die fijn werkt tot deze naar me toekwam. Is deze fijn of is het schijn? We vinden het uit!





ELF is een prachtig budgetmerk met goede kwaliteit. Zeker een aanrader als je iets daar wilt kopen. Ook mijn blush die ik trouwens heb besproken, komt van ELF. Ook die viel heel erg in mijn smaak. Daarom heb ik erg hoge verwachtingen van deze concealer. Laten we kijken naar de inhoud.

Het is een beetje lichter dan mijn eigen huidskleur, maar beter lichter dan donkerder natuurlijk. Helaas is Ivory nu uitverkocht, ik denk door de kleur die niet elke budgetmerk heeft. Daardoor wacht ik even af tot hij weer in de schappen ligt. 




De concealer matcht erg goed met mijn eigen huidskleur, wat lichter maar dan heb je ook wat. Met de sponsapplicator dep ik op mijn huid en laat het een beetje hechten aan mijn huid. Dit werkt voor mij veel fijner en beter. Ondertussen ga ik even wat anders doen, zoals verder gaan met mijn gehele ooglook of iets anders. Als het dan wat droger is, ga ik met mijn vingers het erin deppen of erin wrijven, of ik doe datzelfde met een kwast. Het zorgt voor een heel mooi effect en ik lijk wat wakkerder. Hij dekt alleen niet helemaal, wat ik erg jammer vind. 


Conclusie:
Deze concealer matcht met mijn huidskleur, echt een kleurtje waar veel merken nog van moeten leren. Vaak zijn concealers dan ook te donker voor mij. Deze was uniek en was dan ook lichter dan mijn kleur. Finally! De concealer dekt de meeste dingen wel, maar nog niet alles. Dat is nog een kleine verbetering voor ELF. Verder een goed, fijn product. 


Hebben jullie nog favorieten bij ELF?

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow