Essence Come To Town '14

zondag, oktober 05, 2014



Al beginnen we maar net met oktober, heel beautyland zit alweer in kerst. Zo ook het merk Essence, die met de nieuwe collectie "Come To Town" al veel bloggers blij maakt. Wat een gave producten, echt iets waar ik van houd. Graag aanschouw ik je de nieuwe collectie.


        essence_come_to_town01
Essence Come To Town Quattro Eyeshadow
€ 2,89

Wat is Essence zonder nieuwe oogschaduw paletten ? Precies. Daarom introduceert ook deze collectie Essence twee parels van een oogschaduw paletten. Wauw, echt, wat zijn ze toch mooi. Ik vind vooral de rechter mooi, omdat daar zich veel meer warmere kleuren in bevinden.
Verkrijgbaar in Make A Wish en Naughty Or Nice? 




              photo EssenceComeToTown4_zps3571fec2.png

Essence Come To Town Lipstick
€ 2,39

Vooral deze nieuwe lipsticks vind ik erg gaaf. De styling met die oh so pretty sticker van de Come To Town collectie doet me denken aan Kerst. Zelf vind ik roder wat leuker staan bij Kerst, maar ook donkerroze is niet verkeerd. Kortom, gave producten!
Verkrijgbaar in Is That You, Santa en Wrapped in Pink.


                   essence_come_to_town04

Essence Come To Town Eye Pencil
€ 1,99

Ook zijn er drie nieuwe oogpotloden te bewonderen. In de kleuren geel, rood en donkergroen. Wat een mooie kerstkleuren! Zelf zit ik er over na te denken of ik deze zal nemen of niet. Twijfel.
Verkrijgbaar in The Most Wonderfull Tree, Naughty Or Nice? en Make A Wish!

          essence_come_to_town05

Essence Come To Town Cream Blush
€ 2,39

Voor de blushliefhebbers zijn er ook weer twee nieuwe blushes te bemachtigen, in de kleur oranjerood en donkerroze. Het zijn niet alleen zomaar blushes, maar cream blushes. Maakt het toch net wat leuker. ;)
Verkrijgbaar in Is That You, Santa? en Wrapped Pink.


                                                             

Essence Come To Town Lametta Topper
€ 1,99

Glamour straalt van deze nagellak af. Gebruik deze om bijvoorbeeld alleen op je nagels of gebruik het in combinatie met een ander kerst lakje. Kortom je zal shinen op kerstdiner!
Verkrijgbaar in The Most Wonderfull Tree. 
            essence_come_to_town06
Essence Come To Town Shimmering Body Powder
€ 3,39

Je kan ook een stapje verdergaan en je huid verdoezelen in glitter. Samen met de donsapplicator maak je van je lichaam een ware shimmer girl!
Verkrijgbaar in Make A Wish! 
          essence_come_to_town03
Essence Come To Town Nail Polish Set
€ 3,59

Nieuw is ook deze nagellak set, helemaal in het teken van kerst. Ik vind de rode doos leuker, veel meer in het teken van kerst vind ik. Misschien is het ook een beetje omdat ik de kleuren uit de groene doos al bezit. Wel natuurlijk van een ander merk.
Verkrijgbaar in Naughty Or Nice? en Got My List?
 photo EssenceComeToTown3_zps81cf701f.png
Essence Come To Town Wenskaarten
€ 1,99

Bij kerst horen natuurlijk ook vrolijke kerstkaarten en Essence heeft het imago van de kerstkaarten omhoog gehaald. Leuk om te versturen en te krijgen!


Ik word spontaan enthousiast en heb nog meer zin in de kerst dan vooraf. En jij?



You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow