EYELOOK OF THE DAY

maandag, oktober 13, 2014



Mijn blog groeit echt elke dag. Met name bij de beautydingen. Vandaag heb ik dan ook weer iets nieuws: de Eyelook of the day. Ik vond het wel leuk om weer eens creatief bezig te zijn met make-up. Vandaag laat ik dan een herfst look zien en ik hoop dat jullie het leuk vinden! 





Ik ben zo excited dat het al bijna herfst is! Daarom een look die gebaseerd is op de herfst. Deze week wil ik meer bezig zijn met de herfst en dat kan in verschillende dingen voorkomen.




Producten die ik gebruikt heb:
Essence All Eyes on Me Mascara
E.l.f Concealer in Ivory
Essence All About Candies Palette 
GOSH Quattro Eye Shadow 32 Evergreen 


Laten jullie mij weten wat jullie van deze look vinden?


You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow