HERFST TAG

dinsdag, oktober 14, 2014



Omdat ik al heb verteld dat deze week de herfstweek word, hierbij een passende tag. Neem het gerust over!






                    così bella | via Tumblr

Wat is er zo leuk aan de herfst?
Alles. Werkelijk alles. Het weer dat ons weer aan warme chocomelk en thee krijgt en lekker warme kleding aandoen. Ik houd echt van de herfst, maar toch heb ik stiekem ook erg veel zin in de kerst met alle leuke, vrolijke versieringen.

Favoriete herfstdrankje?
Thee en warme chocolademelk. Starbucks ga ik volgende week voor het eerst proeven, dus als jullie nog suggesties hebben, vertel ze!


                   Untitled

Favoriete geurkaars?
Mijn favoriete is een kerst en/of herfst geur. Mij maakt het helemaal niks uit, als het maar een geur van een kerst of herfstlijn is.

Beste lipstick voor in de herfst?
Mijn rode lipstick van Aneley Cosmetics!

Tumblr

Go to moisturiser?
Hmm, ik heb niet echt een beste moisturiser. Eerlijk gezegd, gebruik ik dat ook niet haha.

Go to oogschaduw kleur?
De oogschaduw palette van GOSH in nummer 32 Evergreen is echt zo perfect voor de herfst, serieus ik meen het. Koop het snel!


Via / tumblr ★★♚★★

Favoriete muziek?
In genre is dat voor herfst; kerstliedjes, rustige liedjes en herfstliedjes. Natuurlijk ook popliedjes, ik blijf een echt popliefhebber natuurlijk.

Favoriete herfst outfit?
Warme kleding of cozy kleding. Een van de twee.

                    Facebook

Autumn treat?
Hmm, chocomelk. Oké sorry. Warme hapjes doen het goed bij mij.

Favoriete plek?
Mijn cozy kamer. Ik heb het helemaal in herfststijl ingericht. Je kan daarbij denken aan overal plaatjes van de herfst, opgemaakte bed, kaarsen en allemaal herfstspullen.

Als je de tag overneemt, laat je het resultaat dan even zien? :) 


You Might Also Like

4 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow