Kruidvat Shoplog Oktober 2014

woensdag, oktober 15, 2014



Al doen veel mensen mee aan de Niet Shoppen In Oktober Challenge, toch zit ik uitgebreid dingen te shoppen. Als ik shop, maak ik vaak geen shoplog op mijn blog. Gewoon, omdat het teveel is of te weinig. Nu had ik wel precies het goede aantal. Volgende week ga ik ook nog naar Nijmegen om lekker te shoppen, mijn eerste TBS product aan te schaffen en weer te kletsen met mijn beste vriendin. Natuurlijk komen daar reviews van online! (Van de producten, hé :))




DOVE

Ik begin met mijn DOVE producten, maar oei wat is hier gebeurd? De scherpstelling is echt buitengewoon slecht. Gelukkig zie je wel de drie producten zelf anders was ik helemaal boos geworden. Ik heb zeep van DOVE gekocht, want ze waren op, en een shampoo. De andere zeep is inmiddels al door ons gebruikt aan het worden, maar ik kwam er achter dat het een hyperallergische zeep is of zo iets. Geen geur, maar gelukkig geen parabenen. Ohja, de geurolie kreeg ik er als cadeau bij. Lekker voor de herfst.

LENZENVLOEISTOF

Oei, iets minder interessant. Lenzenvloeistof. Deze heeft mijn moeder namelijk gekocht, want die van haar was op. Gelukkig heb ik nog een hele voorraad voor mijn eigen lenzen. (We hebben een andere merk)


CATRICE

Daarnaast kocht mijn moeder ook deze wenkbrauwgel om uit te proberen. Voor mij is deze kleur te licht, dus daarom ga ik hem niet gebruiken. Achja, ik gebruik liever geen wenkbrauwproducten behalve een kammetje. Ik zal hier denk ik ook een review van maken, maar dan met mijn moeders woorden en ervaring. Lijkt jullie dit leuk?

 RIMMEL

Op mijn moeders Kruidvat kaart zitten best veel punten. Elke keer spaart ze het op, maar ze koopt er niks van. We kijken namelijk naar leuke dingen die we gratis kunnen scoren. Dit keer was het de Rimmel 60 Seconds lakje in de kleur260  Funtime Fuschsia. Ook hier wil ik een review van maken.






Kruidvat is zo verslavend! Koop jij ook iets tussendoor bij de Kruidvat? 

You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow