Maybelline Baby Lips Electro 'Strike A Rose'

donderdag, oktober 30, 2014




Babylips, iedereen kent het in Nederland. Het is een populaire item en terecht. Je lippen moeten toch ook verzorgd worden? Ze hebben veel leuke, gezellige kleurtjes zoals Pink Punch, maar nu komt Babylips met een nieuwe collectie, Electro. Hier vind je vooral knallende kleuren terug. Bij de DM vond ik toevallig 'Strike A Rose' ook een van de kleuren uit Electro. Benieuwd naar de review? Kijk dan snel verder!





De felgekleurde letters op de verpakking laten al zien waar je zo trots op bent, de Electro collectie. Ik vind de verpakking er heel erg bijpassend uitzien. Ook de roze lettertype past er heel erg goed bij. Wat ik ook heel leuk vind, is dat de Babylips naar iets ruikt. Ik weet niet of dat bij alle Babylips' is, want dit is mijn eerste Babylips. Het is een beetje een snoeperig geurtje, maar niet op een vervelende manier. Het is gewoon heerlijk subtiel.




De kleur is zacht, lichtroze. Het heeft een koele ondertoon en is heel erg ideaal voor een rustig dagje of naar school. Het is een neutrale kleur, wat inhoud dat het veel op mijn lipkleur lijkt. Wel heel wat tinten lichter, want mijn lippen zijn goed gepigmenteerd. Ik ben zo verliefd op dit mooie kleurtje, het is een goede aankoop voor in mijn stash <3.


Conclusie:
Ik snap wel dat de Babylips erg geliefd en populair zijn, want wat een goede, hydraterende lippenbalsems. De electro-lijn bevat dan wel knallende kleurtjes, maar dit is een zacht, rustig kleurtje wat het dragen van de lippenbalsem makkelijk maakt. Het verzorgt je lippen echt uitstekend en laat een mooi kleurtje achter, die een subtiele glans heeft. Ik denk dat ik verliefd ben.



Welke Babylips' heb jij thuis liggen?
Je kan de Strike A Rose Electro van Babylips nu in de Kruidvat vinden voor €3,99.

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow