Stapleton Yoghurt Nectarine&Passievrucht

vrijdag, oktober 24, 2014


Nadat dat ik twee andere smaken mocht testten van Stapleton, koos ik dit keer om de yoghurt zelf te kopen alleen in een andere smaak. Het beviel me immers. Ik hoop dat deze mij ook bevalt, kijk je mee?




De verpakking ziet er weer fruitig uit, je vind er dan ook allemaal nectarines en passievruchten opgedrukt.



De yoghurt is werkelijk waar heerlijk. Zoals altijd zit er lekker veel fruit in, erg gezond en erg lekker vind ik zelf. Je proeft heel erg het fruit, op positieve manier. Ik kan je niet zeggen welke vrucht je wat meer proeft, maar je proeft zeker wel een vrucht. Ook is deze niet erg duur voor 400 gram, maar € 1,80. Daar moet je het fruit berekenen en al. Deze vind ik zeker gelukt, na de andere twee. Ik kan je het zeker aanraden.



Je kunt Stapleton kopen in de Jumbo voor € 1,80.

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow