3 x Herfstkleurtjes

vrijdag, november 07, 2014


 Vandaag heb ik mijn favoriete lakjes met prachtige herfstkleuren. De nagellakjes die ik vandaag behandel, komen van verschillende merken; OPI, ene Pure (die ik niet ken) en L'Oréal.




Dit prachtige OPI lakje is echt favoriet. Het is een oranje kleur met een warme, bruine ondertoon. Echt een pareltje. Er hangt wel een hoge prijskaartje aan de nagellak vast; namelijk €15,-.


Daarna dit paarse lakje van Pure. Ik ken het merk niet echt, maar kocht het voor de mooie kleur bij de Douglas. En nu denk je dat het wel een duur lakje is, maar hij is maar €1,-. Ideaal dus voor je stash en je portomonee!


We sluiten af met een glitter lakje, namelijk dit lakje van L'Oréal. Hebben jullie ook dat jullie bij nagellak, het verkleinwoord gebruiken? Dus in plaats van lak, zeg ik lakje. Nja, ik vind deze ook prima voor in de herfst!

Wat zijn jouw favoriete herfstlakjes?




You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow