Arganolie van Argantheek.nl

vrijdag, november 21, 2014


Weten jullie nog dat ik een pakketje kreeg van argantheek.nl? Dit is het laatste product die ik review van de webshop. Dit keer een arganolie; dit is weliswaar het bekendste product voor mij uit de webshop. Ik wist nog niet hoe arganolie in elkaar zat een paar maanden geleden, maar nu is het voor mij heel erg bekend.





De substantie is een beetje vettig, maar hij trekt vrijwel meteen de huid in. Dit vind ik juist wel fijn. De geur ruikt heel nootachtig, echt heel erg lekker voor in alle seizoenen van het jaar. Het is te gebruiken voor je lichaam, haar en nagels. 3 in 1 dus! Arganolie is heel rijk aan essentiële vetzuren en vitamine E. Ook vermindert de olie jeuk en ontspant het de geïrriteerde huid. Naast het feit dat het een uitstekend product is om het lichaam mee te masseren, is het ook goed product voor onder andere huidbeschadigingen, droge en rijpere huid, zonnebrand, allergische of geïrriteerde huid, schilferende huid, psoriasis,  acne, haaruitval, aambeien, rimpels en waterpokken. Wat een super product!





Conclusie

Dit kun je een superproduct noemen! Het word ook niet voor niets het goud van Marokko genoemd.



Koop hier de 100% natuurlijke arganolie. 
Ken jij argantheek al & koop je er producten?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow