NIVEA Double Effect Oogmake-up Remover

maandag, november 24, 2014



Het belangrijkste deel in de avond is dan wel je make-up eraf halen. Lekker ontspannen en je bedje induiken, ik houd ervan. Vandaag review ik daarom deze oogmake-up remover double effect van NIVEA. Weet je niet wat een double effect inhoud? Ik leg het je graag uit.





Dit belooft Nivea ons:
NIVEA Double Effect Oogmake-up Remover verrijkt met Korenbloemextract:
  • Verwijdert zelfs extreem waterproof mascara en make-up effectief zonder wrijven
  • De verzorgende formule met twee fasen beschermt de wimpers
  • Laat geen vettig laagje achter.
  • Aqua, Isododecane, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Helianthus Annuus Seed Oil, Centaurea Cyanus Flower Extract, SodiumChloride, Caprylyl/Capryl Glucoside, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Benzethonium Chloride, CI 60725, CI 61565

De double effect staat voor een dubbele effect vertaald. Je moet daarom de fles goed schudden om een betere resultaat te krijgen. NIVEA belooft waterproof make-up te verwijderen en dat klopt als een bus. Uh, een bus klopt niet Nikita? De dop klikt makkelijk open en lekt niet. Je kunt het dus prima mee op reis nemen. Op de site van NIVEA staat dat het heel geschikt is voor contactlenzendragers. Yay!




Conclusie

Dit is een nieuwe favoriet, hij beschermt mijn wimpers en verwijdert goed waterproof make-up. Stiekem gebruik ik deze reiniger ook voor mijn gehele gezicht. Het verwijdert mijn make-up gewoon zo ontzettend goed. Ook gebruik je dit heel zuinig. Ik ben nog vergeten te vertellen dat hij mild reinigt. Dit raad ik je echt aan.



Je kunt de NIVEA Double Effect Oogmake-up Reiniger kopen in de Kruidvat of een andere drogisterij voor €6,09.
Wat is jouw favoriete reiniger?


You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow