Orange Facial Treatment

dinsdag, november 04, 2014



Door het afwisselende weer is mijn huid in een slechte situatie, het is namelijk wat droger geworden. Daarom zoek ik telkens naar manieren die mijn huid weer lekker wat vetter maken. Vandaag behandel ik dan ook deze moisturizer in een soort van sinaasappelvorm.




Het idee achter deze sinaasappel pads vind ik heel erg leuk! Ik houd van de sinaasappelgeur en het is heel leuk als ik er dan ook zelf naar ruik. Er zitten lekker veel pads in de verpakking, ik schat tien pads. Je kan dan eindelijk ergens lang mee doen. Er staat jammer genoeg nergens hoe vaak je het per week gebruiken kan. Ik denk daarom ergens in de 2 pads per week.



Het aanbrengen gaat snel en gemakkelijk, het blijft een pad hé. En wow, de aroma is werkelijk waar heerlijk! Ik denk dat bijna iedereen van deze geur houd. Het is een beetje zoetig, maar niet te overheersend. Gewoon zoals een sinaasappel.

Conclusie:
Deze pads raad ik iedereen aan, ze zijn handig in gebruik, je kunt ze makkelijk meenemen, de aroma is lekker en je doet er lekker lang mee. Genoeg voor 3 maanden denk ik.


Ken jij of heb jij deze pads?

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow