Ziaja Cocoa Butter Shampoo & Hair Mask

vrijdag, november 28, 2014


 Na mijn enthousiaste review van de haarmasker van Ziaja eergister, komen dan de shampoo en haar masker van Ziaja aan de beurt. Het vrolijke Poolse merk, met haar mooi strakke HEMA verpakkingen, heeft echt mijn hart gestolen.


geel schuimt

We beginnen met deze shampoo en ik moet zeggen dat ook deze boven mijn verwachting was. De substantie, jammer genoeg kon ik deze niet laten zien, was geel en doorzichtig. In de tester zat genoeg voor 1 beurt. Het product maakt mijn haar zacht en geeft ook een glans. Verder ruikt mijn haar niet de hele dag naar cocoa butter en dat vind ik best wel fijn.



Altijd na mijn shampoo gebruik ik een conditioner of een haarmasker. Dit keer koos ik dus voor de haar masker van Ziaja. De substantie is anders dan de shampoo, het is wit en een dikke crème. Hier komt een heerlijke chocoladegeur van af. Je masseert het in je punten (of dat doe ik dan) en laat ik het er dan 3-5 minuten inzitten. Daarna spoel je het eraf en heb je zachte punten in mijn geval. Voor de rest schuimt dit product niet.


Conclusie

Ik houd van deze combi samen. Het maakt mijn haren zacht en glanzend, maar ik kan ook vertellen dat het helaas niet meer is dan dat. Toch vind ik dat als de combi mijn haren zacht en glanzend maken, dat dat iets heel positiefs is. Wil je dus dat je haren glanzender worden of juist wat zachter, raad ik je deze aan.





Koop hier de conditioner voor €2,99 (200 ml) en koop hier de shampoo voor €3,49 (400 ml)
Ziaja vind ik een topmerk en jij? 
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow