Ziaja Natural Olive Hair Mask

woensdag, november 26, 2014


Voor dit product heb ik nooit haarmaskers uitgeprobeerd, het was mij een beetje onbekend en verder dan dat verdiepte ik mij er dan ook niet in. Tot ik Ziaja mailde voor een samenwerking en een product mocht uitkiezen, werd het een olijven haarmasker.





De haarmasker bevat een doorzichtige subtantie die wit en dun is. Wat verwacht je ook anders van een doorzichtige subtantie? Ik wist eerst niet hoe ik zo goed een review moest schrijven, maar gelukkig weet ik dat nu wel.

Aan de achterkant van het potje is een heel, klein, minuscuul minpuntje. Als je de beschrijving leest heb je 3 talen; Engels, Duits en nog een taal. Jammer genoeg geen Nederlands. Nu heb ik wel het geluk dat ik een talenknobbel heb en weet wat er staat, maar voor de mensen die maar een taal kunnen en helemaal niet van Engels of Duits houden, is dit wel jammer.


Ziaja belooft dat deze haarmasker je haar gezond houd en maakt en ook het een glans geeft. Dat is waar we van houden!

De haarmasker breng je over nat haar en dat ga je er goed inmasseren. Laat dit 3 tot 5 minuten inzitten en spoel het daarna af. Ik vind het echt geweldig dat je niet zo lang hoeft te wachten voordat je het eruit mag spoelen. Een grote pluim naar Ziaja. Mijn haar ziet er de volgende dag stralend uit en heeft een mooie glans. Dit was boven mijn verwachtingen uit en ook dat is weer een pluspunt.


Conclusie

Helemaal geen minpunten voor dit fantastische haarmasker. Jammer van die beschrijving, maar dit tel ik niet als een minpunt. De geur is zo lekker en ik had dat helemaal niet verwacht van een olijven haarmasker. De laatste pluspunt is wel dat je er heel zuinig mee bent. Je kunt er ongeveer 14 wasbeurten mee doen.

Welke haarmaskers raad jij mij aan? 
Je kunt hier deze haarmasker kopen in de webshop bij Ziaja voor €3,49.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 


You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow