Deborah Milano Lipgloss 09

vrijdag, december 12, 2014


Vooral in de winter gebruik ik een mooie verzorgende lipgloss. Ik houd van kleur, maar zal deze mooi zijn en vooral voedend?





Het is een roze kleur met oranje glitters erin. En dan heb ik het over veel glitters. Tenminste dat lijkt vanaf de buitenkant als je in het potje kijkt.


Het kwastje is plat en dat is vrij nieuw voor mij. Ik gebruik of een kwast met haartjes of een iets boller kwastje.




De swatch ziet er mooi uit. Ik hou er van! Een roze kleur met een lichte shimmer, in iedergeval niet zo veel als in het potje.




Dit kleurtje is zo mooi! Zonder de shimmers erin, zou dit voor mij een beetje 'my lips but better' kleurtje zijn. Ik zeg een beetje, omdat het ietsjes te licht voor mijn eigen lipkleur is. Het kwastje waar ik zo mijn twijfel over had, heeft het echt gewonnen. Het komt net iets beter in mijn hoeken dan de 'normale' kwasten. Dit kan ik je zeker aanraden als je houd van iets nieuws, maar toch niet te fel is.



Houd jij van lipgloss? 
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 

You Might Also Like

3 reacties

  1. Mooi kleurtje! Ik heb zelf veel makeupproducten van Deborah milano. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleur! Dit merk kende ik nog niet maar als ik het nu ergens zie neem ik het zeker mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow