Essence All Eyes On Me

zondag, december 14, 2014



Ik moet het bekennen: mascara is echt iets wat ik momenteel niet draag. Dat komt omdat ik van mezelf al lange, donkerbruine wimpers heb en vaak word er aan mij gevraagd of ik mascara draag. Daarom zou het met een lik mascara mijn look niet verbeteren. Toch heb ik een aantal mascara's in mijn bezit in het geval dat en stel ik ze je graag stuk voor stuk voor. Nu deze All Eyes On Me van Essence.




Het kwastje is vrij standaard, niet iets wat je anders benoemt. Het ligt lekker in de handen en brengt gemakkelijk aan. Verder niks aan op te merken.



Natuurlijk moeten we wel kijken naar de werking van de mascara zelf. Ik kan niet veel verwachten, want het is immers een budgetmascara, maar ik heb wel een paar eisen. Namelijk dat het mooi zwart word en niet klontert.

Wauw, dat is het eerste wat in mij opkwam. Het klontert helemaal niet en brengt een mooi zwart laagje over mijn wimpers. Daarnaast maakt het mijn wimpers ook langer. Echt, Essence flikt het 'm weer. Echt, dit is een aanrader of probeer het een keer te gebruiken.


Conclusie
Zoals ik al zei: Essence flikt het 'm weer. Weer brengen ze een mooi pareltje uit en dat voor een klein prijsje. Vooral leuk als je gewoon wilt experimenteren met wat bij je staat en niet.

Wat is jouw favoriete make-upproduct van Essence? 
De mascara kost €1,99 en is verkrijgbaar bij Kruidvat



You Might Also Like

7 reacties

  1. leuke review.
    Ik zag je blog vandaag voor het eerst en je hebt er direct een nieuwe volger bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi resultaat! En dat voor zo'n fijn prijsje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij een fijne mascara :) Net zoals de andere make-up van Essence. Liefde voor Essence :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow