Essence Glossy Lipbalm

zaterdag, december 06, 2014


Zoals al veel van jullie weten, houd ik van lipproducten en dat komt goed uit bij mijn review van vandaag. Ik had al veel gehoord van deze glossy lipbalmsems van Essence en voor €1,- per stuk kon ik ze eigenlijk niet laten liggen.




We beginnen gelijk met de zoete variant die ik heb, de glossy lipbalm in Strawberry Cheesecake. Deze lipbalm heeft een roze uitstraling, erg mooi voor in de stash. Het geeft ook een roze glans af, dus what you see is what you get zal ik maar zeggen. Ook zit er een zilveren shimmer in. Het heeft een lekkere snoepgeur. Een nieuwe favoriet!


We zijn als laatst, ik had er maar twee, aangekomen op de frisse lipbalm. De Mint Drop versie. Dit is iets waar ik helaas wat meer van verwachte, ik dacht dat het op zijn minst mijn lippen een witte, frozen kleur afgaven, maar het geeft alleen wat glitter af. Ook voel je het erg zitten op de lippen, als een soort van vetlaagje. Deze hoeft van mij niet meer!


Wat is jouw ervaring met deze lipbalmsems? 
Je kunt deze lipbalmsems o.a bij de Kruivat vinden voor €0,99.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Zelf heb ik strawberry cheesecake, maar ik gebruik toch liever een lippenstift! X

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow