Estee Lauder MagnaScopic Mascara

vrijdag, december 26, 2014


 Estee Lauder, ik ben werkelijk waar verliefd op dit merk. Ik blog vaker over budget producten, maar af en toe een high end product, leek mij ook erg leuk. Na mijn enthousiaste review van de mascara van Essence, komt hier mijn review over de mascara van Estee Lauder.




 Het kwastje is vrij simpel, maar alleen maar handiger om mascara aan te brengen. Soms is een aparte vorm heel erg leuk om te zien, maar werkt het totaal niet.


Mijn wimpers zien erg natuurlijk uit, maar hebben ook meer volume. Ik vind mijn wimpers er goed uit zien én mijn wimpers klonteren door de mascara niet. Erg fijn! Mijn wimpers krijgen ook meer een krul, dus dit is erg fijn.


Conclusie

Ik kan zeggen dat ik over deze mascara ook erg tevreden ben. Het ligt lekker in de hand, geeft een mooi zwart laagje over je wimpers en krult mijn wimpers daarnaast ook. Ik ben blij.


Heb jij nog favorieten van Estee Lauder? 

You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow