Lip Smacker Cotton Candy

woensdag, december 03, 2014

 

Mijn liefde voor lipproducten ontwikkelt zich steeds meer bij het zien van geweldige lippenstiften en lippenbalsems. Niet te vergeten, de lipglossjes. Vandaag een review van een lipsmacker, de oude welbekende lipsmacker. Ik weet nog de tijd dat het heel erg in was en de laatste tijd is dat wat minder.






De verpakking is heel erg leuk en vooral speels. De Cotton Candy heeft een lichtroze kleurtje, maar of we het terug zien op de lippen? Dat zien we zo. Cotton Candy heeft een snoeperige en kinderlijke geur. Echt een geur die mij herinnerd aan snoep.



Het geeft mijn lippen een subtiel glansje. Ik moet zeggen dat het voor de rest niet voed, maar wel mijn lippen vettig maakt. Het scheurt mijn lippen niet uit en verbergt mijn velletjes. Dit zit in mijn vaste routine!

Je kunt deze lipsmacker o.a kopen in de ICI Paris XL voor €1,80.
Ken jij deze lipsmackers al?

You Might Also Like

7 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow